vrijdag 30 juli 2010

STRALEND

Vanmorgen rond 8 uur wakker, een klant aan de telefoon. Sommige mensen snappen niet dat als het kantoor gesloten is en je dan toch dat nummer voor dringende zaken wil bellen dat dus NIET om 8 uur moet doen en er dan ook nog quasi onschuldig vragen “maak ik je wakker?”. Ja natuurlijk oen ik heb vakantie!!!!!!. Dit even terzijde.
Het zonnetje scheen dus het telefoontje was gauw vergeten. Eruit, eten en alles klaar maken voor het strand. Om 9 uur zat ik al op het strand, helemaal alleen voor minimaal een heel uur. Ma gebeld en terwijl ik aan het bellen was ging ik zitten op mijn stoeltje. Ik stond op een hellinkje en ik viel dus achterover, we hebben echt heel hard gelachen aan de telefoon. Na het gesprek ben ik maar verhuisd naar een platter stuk, veel beter. Het is wel heel raar om alleen op een strand gelegen met een strak blauwe lucht.
Ik kreeg alweer de meest verontrustte fantasieen. Rond 10 uur begonnen de eerste te komen en vervolgens tegen 11 uur was het voller. Om kwart voor 1 was ik het zat en ben terug naar de camping gegaan. Lekker gedoucht en toch wel een beetje rood geworden hier en daar. Nikki kwam rond kwart voor 4 en Rinus rond half 5. Rinus heeft een elektrisch karretje gekocht. Wel fijn want dat geeft voor Nikki en ik een beetje meer rust en we kunnen gewoon gezellig “wandelen” met z’n drieeen. Het eten heb ik op de skottelbraai gedaan, hamburger met gebakken aardappeltjes en coleslaw. We hadden 4 hamburgers en 1 bleef op de skottelbraai liggen. Een meeuw zag zijn kans en stond op de skottelbraai om de hamburger in zijn bek te nemen maar helaas de schaal was nog heet dus verbrande zijn pootjes en ging zonder de te zware hamburger voor zijn snavel er maar weer vandoor. Weten we ook weer dat of een meeuw of een kraai zit te loeren naar je eten. Na het eten Katwijk in en de oranjevereniging, een fanfareband van het leger, stond muziek te maken bij de Italiaanse ijskar. Lekker ijsje als toetje en weer rustig terug gelopen. Rinus wilde wel verder, logisch zit lekker in een elektriek, maar wij hadden het wel gezien. Op de camping naar de zonsondergang gekeken die er helaas op het einde niet was en in bed liggen lezen.

Geen opmerkingen: