zondag 25 juli 2010

KATWIJK

Vanmorgen wakker geworden en bedacht ineens dat ik toch nog wel heel veel te doen had. Dan spring je uit bed en na het springen is het inzakken want dat gaat te snel. Eigenlijk alles te gelijk doen waardoor er ook weer niets werd gedaan. Nikki was uit geweest en was laat thuis gekomen dus was wel een beetje moe en heb ik maar uit laten slapen, anders is het niet echt genieten van je kind. Tegen 12 uur begon dat ook mijn keel uit te hangen en toch maar die kamer in gelopen, FOUT, "ik wilde er net uit komen mam". Jaja zou ik ook maar gezegd hebben. Het vervelende is dan dat ook dit begin niet helemaal goed verloopt. Uiteindelijk is ht toch voor elkaar gekomen en om exact 2 uur weggereden. Frank en Rinus met de caravan en Nikki en ik erachteraan met de kleine. Plek op de camping is best maar ik had gevraagd dicht bij de toiletten, we staan nu op het laatste plekje achteraan op de camping. Als Rinus naar de wc moet dan moet een van ons mee want het is niet te lopen voor hem en de rolstoel alleen is ook geen optie. Ik was pislink maar ja wat moet je, betaald en weinig keus. Het is niet ver, 2 minuten, maar voor iemand die slecht ter been is is dat behoorlijk ver.


De voortent opzetten ging van een leien dakje. Die tent heeft nog nooit zo strak gestaan en zo snel en dan ook nog eens zonder een verkeerd woord!



Inrichten en in die tussentijd was Annemieke ook gearriveerd. Borrelen en wat in de kantine gegeten met z'n allen. Was heel gezellig en er kwam ook een tijd dat zij er vandoor gingen.



Nikki en ik nog even naar het strand. Dat was heel leuk maar dat doe je hooguit 1 keer per dag en met heeeeeeel mooi weer want wat een klim. Toen we terug liepen kwamen er 2 jongens met een bal aanlopen. Een kwam al voetballend naar beneden en vlak voor Nikki struikelt hij over de bal, flats met een klap viel hij voor haar voeten. Zijn vriend, Nikki en ik hebben zo vreselijk moeten lachen, die arme jongen wist niet meer waar hij het zoeken moest en liep vervolgens lachend als een boer met kiespijn weer verder.
Spelletje hartenjagen gespeeld. Nikki's lievelingskaartspelletje. Het blijft moeilijk voor haar maar heeft zich kranig gedragen.

Geen opmerkingen: