dinsdag 27 juli 2010

ALWEER EEN DAG


Vanmorgen wakker rond 8 uur en naar buiten kijkend scheen het zonnetje. De voortent was een broeikas inmiddels en buiten de tent achter de caravan was het een grote grijze massa omhoog kijkend. Gewoon terug naar bed, misschien een droom. Om half 9 ma aan de telefoon, of ik al wakker was. ja maar was net weer ingedommeld. Tegen 11 uur er maar eens uit na wat gekloot te hebben op de computer en slapen en eigenlijk gewoon om dat rothumeur kwijt te raken. Mijn tijd was vroeger ook altijd 11 uur dus ik heb het weer geprobeerd. Na het douchen en de rest van de ochtendroutine verder in mijn boek.





Rond 2 uur zijn Johan en Trudie even een bakkie komen doen. Gezellig en om 4 uur weer naar huis gegaan. Het zonnetje ging ineens ook een kansje wagen! Het humeur was gelijk beter en nog lekker in het zonnetje liggen lezen, nou ja zonnetje het was lichtelijk achter de grijze wolken maar ik ben gauw tevreden.
Na een patatje met een wijntje en een boek op tijd gaan slapen want morgen vroeg op.


Geen opmerkingen: