donderdag 1 januari 2015

NIEUWJAARSDAG

Ja ja ik weet het, dit is te lang geleden. Helaas ik ga geen update doen, dat heeft geen zin, oude koeien uit die moddersloot te halen. Nieuw jaar nieuwe kansen, dus bij deze beloof ik beterschap en ga ik hopelijk weer een beetje mijn blog up to date houden. 

Dus Nieuwjaarsdag. Omdat we over 2 dagen met vakantie gaan heb ik besloten om alle kerstspullen op te ruimen. Gisteravond weinig gedronken, niets eigenlijk, vroeg wakker en meteen aan de slag. Na een aantal uurtjes was alles weer opgeruimd en het huis weer terug in de staat waar het de komende 11 maanden weer in zal zijn. 
Koffers uit het vet gehaald en alvast in de slaapkamer opgeslagen. 
Bij Henk en Nel een nieuwjaarsborrel gedronken. Waren net wat familiefilmpjes aan het kijken en tosti's eten. Rond 6 uur met de Tatjes mee naar Kees Klooster voor nieuwjaarsborrel. We gingen met de autoboot. Erg leuk en was boven verwachting eigenlijk ook nog wel heel gezellig, beetje gevoel van 15 jaar jonger. 
Na het eten maar eens vroeg naar bed.

Geen opmerkingen: